Vår affärsmodell
Vår affärsmodell bygger på samspelet mellan ”affären”, designen och tekniken. Alla våra lösningar utgår ifrån affären och då är det våra kunders affär vi pratar om. Hela vårt existensberättigande vilar på det faktum att vi sätter oss in i våra kunders verksamhet, förstår dess marknad och utmanar dess strategi – affären kort och gott.
Tack vare en intrimmad arbetsprocess och seniora medarbetare med mycket god affärsförståelse leder våra lösningar till att vi levererar affärsnytta i slutändan. Vad som är affären varierar förstås från kund till kund. Företag vill marknadsföra och sälja tjänster och produkter. Organisationer vill attrahera nya medlemmar, stärka banden med befintliga och kanske effektivisera administrationen. Tillsammans formulerar vi affären i varje enskilt fall samt fastställer de viktiga mätetalen som ska definiera framgång.
Med våra kreativa designers och UX-are tar vi fram attraktiva och effektiva gränssnitt med syfte att konvertera, d v s uppfylla målen för vår affär. Med konverterande design ser vi över varumärket, visuella uttrycket, tonaliteten, copy och inte minst helhetskänslan. Att webbplatsens processer och flöden optimeras för maximal konvertering är en hygienfaktor i vår designmässiga leverans.
Tekniken fulländar vår leverans. Våra seniora utvecklare har spetskompetens inom de områden vi verkar. Vi skapar innovativa gränssnitt genom att använda den senaste tekniken för att förstärka konverteringen av designen. Vår tekniska kompetens omfattar också förmågan att realisera affärskritiska lösningar i en komplex systemmiljö, där integrationer med olika bakomliggande system är en förutsättning för att stötta affären genom processautomation.
Kontakta oss så kan vi prata om hur vi kan göra din affär bättre och mer lönsam!