En digital resa för att stötta statligt anställda i omställning
Trygghetsstiftelsen arbetar aktivt för att hjälpa statligt anställda i omställning att nå ny sysselsättning. Ett ansvarsfullt arbete som ställer höga krav på tillgänglighet, self-service-tjänster och effektiva processer. Vårt digitala partnerskap sträcker sig över 7 år tillbaka i tiden och har resulterat i effektiv och målgruppsinriktad informationsspridning, tydligare interna processer och flertalet värdeskapande digitala verktyg för stiftelsens kunder och konsulter.
Ett digitalt partnerskap sedan 2016
Som digital partner till Trygghetsstiftelsen är det viktigt att vi kan erbjuda kontinuitet och branschkännedom. Vår långa erfarenhet av att arbeta med organisationer i omställningsbranschen kommer väl till användning i vårt proaktiva och löpande förädlingsarbete. Vi bidrar bland annat med:
- Tillgänglighetsanpassning
- Innehållsarbete
- Insiktsarbete och konceptframtagning
- Mätning & uppföljning
- Digitalisering av processer
- Utveckling av self-service-funktioner - Mina sidor (integration med Lime CRM)
- Webbutveckling
Samtliga tjänster är baserade på plattformar från Optimizely (före detta Episerver).