
Kunderna ger oss toppbetyg – NKI 86 i årets kundundersökning!
Vi säger det ofta: Nöjda kunder är viktigast för oss. Och nu har vi svart på vitt – i årets kundundersökning fick Sublime ett NKI på 86!
Det vi framför allt får beröm för är vår förståelse för kundernas affär, vårt strukturerade arbetssätt och att vi håller vad vi lovar. Helt enkelt att vi är enkla att jobba med och har koll på läget.
”Vi är stolta över resultatet men ännu mer peppade att fortsätta göra bra grejer tillsammans med våra kunder”, säger Mia Kim, vd på Sublime. ”Ett stort tack till alla kunder som tog sig tid att svara och fortsätter att utmana och inspirera oss varje dag!”
NKI står för Nöjd-Kund-Index och mäter hur nöjda kunder är med samarbetet. Skalan går från 0 till 100 och allt över 75 räknas som riktigt bra.
Vill du också bli nöjd?
Vill du jobba med ett team som hänger med, håller vad det lovar och är kul att jobba med? Hör av dig så pratar vi vidare.
